Honlapunk azért használ cookie-kat, hogy fokozza az Ön számára nyújtott élményt. Honlapunk használatának folytatásával Ön hozzájárul a cookie-k használatához. Adatvédelmi nyilatkozat Elfogadom
Termékek Menü
0

Szállítás, fizetés

Fizetési módok:

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor.

Banki átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

Számlatulajdonos: SOMNUS Investment Kft.

Bankszámlaszám: 10701276-67979686-51100005

Fizetés Cib online bankkártyával: Felhasználó a Cib online fizetési rendszerén keresztül is rendezheti a rendelés értékét.

Szállítási információk:

GLS futárszolgálattal:

  • Utánvétes fizetés költsége: 300 Ft
  • Egyedi kiszállítás:
  •       Kiszállítás Ausztria területére (csak bankkártyás fizetés): 2 500 Ft
  •       Kiszállítás Németország területére (csak bankkártyás fizetés): 3 000 Ft
  •       Kiszállítás Anglia területére (csak bankkártyás fizetés): 4 000 Ft
  •       Kiszállítás Olaszország területére (csak bankkártyás fizetés): 4 000 Ft
  •       Kiszállítás Szlovákia területére: 3 000 Ft
  •       Kiszállítás Románia területére (csak bankkártyás fizetés): 3 500 Ft

Pick Pack Pont:

  •       Pick Pack Pont átvétel költsége: 860 Ft
  •       Pontban történő fizetés költsége: 210 Ft
  1. A szállítási és fizetési módot a megrendelés során a rendelés összesítő oldalon választhatja ki, itt kerül feltüntetésre a megrendelt termék kiszállításának díja is.
  2. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
  3. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
  4. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
  5. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
  6. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.